Cimitirul acvatic al pădurilor de demult – Lacul Roşu

lacul rosu

“Din copilarie de cand am vazut primele poze despre Lacul Rosu mi-am dorit sa ajung acolo, iar anul acesta mi-am transpus visul in realitate. M-a fascinat intotdeauna peisajul care parea desprins dintr-un documentar despre dezastre naturale, si am vrut sa vad cu ochii mei urmele cataclismului. Cazarea este OK in zona, gasesti de toate, de la hotele de 4 stele pana la gazde, se poate si campa, asa ca nu trebuie decat sa te misti pana acolo. Daca nu iti ajunge privelistea uluitoare a lacului, poti sa faci o scurta plimbare pana in Cheile Bicazului, un alt loc extraordinar, aflat doar la vreo jumatate de ora de mers cu masina fata de lac. Am inteles de la localnici ca pe vremuri localitatea Lacul Rosu a fost si statiune de schi, iar  oamenii acum incearca insa sa reinvie zona, care merita din toata inima sa fie vizitata”

De la Laur

2 responses to “Cimitirul acvatic al pădurilor de demult – Lacul Roşu

  1. Mirific! Lacul, cat si Pasul Bicazului sunt nemaipomenit de frumoase si merita vazute macar o data in viata

  2. Superpeisaj. Romania chiar are o diversitate extrardinara de minuni naturale

Leave a Reply

